събота, 10 ноември 2018 г.

Медитации

Започвам нова рубрика - тук ще споделям медитации.

Медитация за любов към себе си


Сърцето ми е пълно с любов. Тя се разпростира във всички посоки от сърдечния ми център.
Аз обичам себе си. Тази обич изпълва и зарежда всяка моя клетка с живот и светлина .
Прощавам си за всичко. Пречиствам се . Измивам се . Обичам се . Приемам се напълно както съм.
Любовта ме пази , окриля , усещам я. Всички около мен също я усещат.
Любовта расте от сърцето ми и обхваща цялото ми тяло . Топло ми е . Хубаво ми е.
Обичам себе си . С всеки изминат ден обичам себе си все повече и повече.
Знам , че заслужавам обич.
Имам здравословна връзка със себе си.


Self love meditation

My heart is filled with love. This love is spreading in all directions from my heart center. I love myself.
This love fills and energizes every single cell in my body with life nad light.
I forgive myself for everything. I cleanse myself. I wash away past hurts and traumas.
I love myself . I accept myself completely exactly  the way I am .
This love protects and fulfills me . I can feel it and everyone around me can sense it as well.
The love grows from my heart and encompasses my whole body . I feel warm. I feel blissful.
I love myself. With every passing day I love myself more and more. I know I deserve to be loved . I have a healthy relationship with myself.

Няма коментари:

Публикуване на коментар