събота, 10 ноември 2018 г.

Медитации


Ако мислиш , че любовта е някъде извън теб , грешиш

Любовта е вътре в мен 
Тя тече във вените ми 
Аз съм цяла , смислена , любяща
Любовта тече през мен , когато готвя , чистя , рисувам и танцувам
Тече през мен , когато мечтая ,
когато обичам и сияя 
Тя е винаги там вътре в мен 
Просто е нужно да се допитам ,
да се докосна до нея 
и тя тече , прелива 
Любовта е вътре в мен 
И никога не ме е напускала 
Винаги е била там 
и винаги ще бъде 

Просто понякога забравям за нея ,
а тя е там и ме чака  
чака ме да се обадя , 
за да ме успокои , утеши 


If you think love is outside of you , you are wrong 

Love is within me 
Love flows through my veins
I am whole ,meaningful and loving
Love flows through me when I cook , draw, 
dance and clean
Love flows through me when I shine , love 
and dream
Love is always inside of me.
All I need to do is ask 
and reach within 
and love starts overflowing 

This love is inside of my being 
It has never left me 
It has always been there 
and it always will be 

Sometimes I forget about this love 
but it is there waiting 
waiting for my call 
ready to calm me down 


Няма коментари:

Публикуване на коментар