петък, 9 февруари 2018 г.

Общуване

Бъди част от група , която е различна от семейството, приятелите , съучениците , състудентите и колегите ти . Може да е спортна група ( отбор по тенис , баскетбол, футбол, плуване , фигурно пързаляне , бадминтон , бойни изкуства, йога , танци и други ) , артистина група ( рисуване, пеене, свирене на инструмент - китара , пиано ; грънчарство , писане и т.н. ) или просто група свързана с твои интереси - озеленяване на Витоша , спане на палатки , реновиране на градинки , смехотерапия , видеоигри , духовни интереси и т.н.
Важното е групата да е различна , с нови хора , които те допълват и вървите заедно напред.
Хубаво е да посещаваш тази група поне веднъж седмично . Супер зареждащо е !
Аз ходя на Ци гун ( китайска гимнастика ) , а преди това ходех на айкидо . Когато пристигна в залата , хората ме очакват и ме поздравяват и се радват , че съм там и си говорим и се движим !
Откъсвам се от всичко ! Забравям , че съм имала тежък ден и си тръгвам усмихната и заредена !




Няма коментари:

Публикуване на коментар