четвъртък, 19 октомври 2017 г.

Мисли

Каквото и да работиш или учиш или въобще правиш , важното е да си изобретателен. Аз уча медицина , раьбирам от психология , но съм срамежлива и притеснителна около пациентите. Понякога оставам в кабинета на майка ми , за да се уча и да й помагам . Когато има глухи пациенти се притеснявам , защото и без това говоря тихо и съм безсилна. Обаче , нито майка ми , нито медицинската й сестра са така. Мама потупва болните и им говори силно , а ако пажиентът е напълно глух , сестрата става и започва да обяснява с жестове. Тя започва да диша , задържа дъха си и после отпуска - давайки знак на пациента да повтори и да издиша и да поеме отново дъх . Сигурна съм , че във всяка професия може да се прояви изобретателност и си струва !

Няма коментари:

Публикуване на коментар